لوگو سفید ایلیا
خانه ثبت شرکت در کرج
ثبت شرکتهای تخصصی
ثبت شرکت پیمانکاری در کرج ثبت شرکت خدماتی در کرج ثبت شرکت بازرگانی در کرج ثبت شرکت معماری در کرج ثبت شرکت گردشگری در کرج
ثبت شرکت با مسئولیت محدود در کرج ثبت شرکت سهامی خاص در کرج ثبت موسسه در کرج مراحل ثبت شرکت در کرج شرایط ثبت شرکت در کرج مدارک ثبت شرکت در کرج زمان ثبت شرکت در کرج هزینه ثبت شرکت در کرج
ثبت تغییرات شرکت در کرج
ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در کرج ثبت تغییرات شرکت با مسئولیت محدود در کرج ثبت تغییرات شرکت سهامی خاص در کرج ثبت تغییرات موسسه در کرج تغییر آدرس شرکت در کرج ورود و خروج شریک شرکت در کرج نقل و انتقال سهام شرکت در کرج انتخاب اعضا هیئت مدیره افزایش سرمایه شرکت
سایر خدمات
ثبت برند در کرج ثبت علامت تجاری در کرج ثبت طرح صنعتی در کرج ثبت اختراع در کرج تنظیم طرح توجیهی در کرج تشکیل پرونده مالیاتی در کرج اخذ جواز صنایع در کرج اخذ کد اقتصادی در کرج اخذ کارت بازرگانی در کرج رتبه بندی ( اخذ گرید ) در کرج
تماس با ما

تشکیل پرونده مالیاتی در کرج


به سبب مقررات و قوانین تجارت،هر شرکتی بعد از اینکه ثبت شد باید برای تشکیل پرونده مالیاتی در واحد مالیاتی مبادرت کند.به منظور تعیین حوزه مالیاتی و تشکیل پرونده دارایی باید به نزدیکترین اداره امور مالیاتی مربوطه رجوع کنید.بهتر است برای پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی،کد پستی دقیق خود را از اداره پست استعلام نمایید.در صورتی که در آدرس قانونی با کدپستی مغایرتی وجود داشته باشد جهت اخذ کد اقتصادی با مشکل روبرو خواهید شد. اساس تشکیل پرونده مالیاتی در کرج اینگونه است تشکیل شرکت باید به سازمان مالیاتی اعلام شود و طبق قوانین مالیاتی دو در هزار سرمایه شرکت را تادیه کند. چنانچه موسس پرونده مالیاتی تشکیل ندهد و در تادیه مالیات تقصیر نماید باید دو برابر سرمایه شرکت جریمه مالیاتی پرداخت نماید.

با در نظر گرفتن طرح مالیاتی،بعد از تشکیل پرونده مالیاتی اداره کل مالیات بر درآمد باید از اداره کل مالیات بر ارزش افزوده استعلام بگیرد تا مفاصاحساب مالیاتی را ارائه دهد.با توجه به این مطلب که موضوعات گوناگونی برای استعلام اداره مالیات وجود دارد الزاما درخواست کننده باید در اداره کل مالیات بر ارزش افزوده پرونده تشکیل دهد که مراحل ثبتی آن دارای تفاوت می باشد.

برای تشکیل پرونده ابتدا باید دایره مالیاتی مشخص شود و برای تشکیل پرونده بر اساس نشانی پستی نزدیکترین حوزه مالباتی را می بایست درنظر گرفت.

با مراجعه به اداره پست استان می توانید یک تایید پستس دریافت نمائید کهه آدرس و کدپستی در آن قید شده باشد.جهت تشکیل پرونده مالیاتی و دریافت کداقتصادی و موارد دیگر به آدرس پستی احتیاج خواهید داشت.

مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده مالیاتی در کرج

  1. کپی و اصل تمامی مدارک شرکت شامل اساسنامه،اظهارنامه،شرکتنامه،تقاضانامه،روزنامه رسمی،مهر شرکت.
  2. چنانچه تغییراتی در شرکت رخ داده باشد کپی و اصل آخرین تغییرات در روزنامه رسمی.
  3. اصل و کپی مدارک هویتی اعضای شرکت.
  4. دفترچه مشخصات شناسایی شرکت کامل شود.
  5. در دفتر خانه اسناد رسمی تاییدیه امضای صاحبان امضای مجاز اشخاص حقوقی اخذ شود.
  6. فیش تادیه دو در هزار سرمایه ابتدایی شرکت ارائه شود.
  7. فیش آب و برق و تلفن و گاز دفتر شرکت ارائه شود.
  8. در صورت عدم حضور مدیر عامل وکالت نامه یا معرفی نامه کتبی از طرف شرکت.
  9. اجاره نامه یا سند مالکیت دفتر شرکت به اسم شرکت در کرج.

نکته : 

  1.  تنظیم اجاره نامه باید در دفاتر صورت پذیرد و کد رهگیری اینترنتی و هولوگرام سریال دار داشته باشد. یا اینکه در دفاتر اسناد رسمی تنظیم شود.
  2. در صورتیکه شرکت به شکل خانادگی دایر شده باشد و آدرس قانونی شرکت در کرج محل سکونت مدیر عامل باشد اجاره نامه باید به نام شرکت تنظیم شود.

مراحل تشکیل پرونده مالیاتی در کرج

  1. مدارک ذکر شده به حوزه مالیاتی مربوطه ارائه گردد.
  2. مدارک مجددا بررسی و ارزیابی شود و مورد تایید واقع شود و فرم تقاضای کد اقتصادی قدیم بوسیله ی حوزه مالیاتی کامل شود.
  3. جهت تحویل اسناد و فرم تقاضای کد  اقتصادی باید به واحد صادرکننده کد اقتصادی مراجعه شود.
  4. کد اقتصادی صادر می شود و رسید آن به حوزه مالیاتی تحویل داده می شود و ممیز مالیاتی مشخصات شما را در سیستم درج می نماید.
  5. انجام پیش ثبت نام برای دریافت کد اقتصادی جدید به سایت  www.tax.gov.ir مراجعه کرده و پیش ثبت نام انجام شود و به حوزه مالیاتی گزارش داده شود.
  6. با تشکیل پرونده در حوزه مالیاتی شما یک مودی مالیاتی محسوب می شوید و باید قوانین مالیاتی رعایت شود.

در صورت روبرو شدن با هر سوال و مسئله ای می توانید با وکیل ثبت شرکتها تماس بگیرید و از تجربیات مشاوران و کارشناسان ما بهره مند شوید.

ارائه دهنده خدمات جامع ثبتی، حقوقی و اداری
ما در هر زمان کنار شما هستیم.

مجتمع ایلیا با دارا بودن دپارتمان های مجزا و با برخورداری از مشاوران برتر ثبتی و حقوقی درراستای ارائه ی خدمات با اقل هزینه ها و در کوتاه ترین زمان ممکن تلاش می نماید

مدارک ثبت شرکت در کرج

مدارک ثبت شرکت در کرج برای هر کدام از قالب های ثبتی متفاوت می باشد و مؤسس باید بر اساس نوع فعالیت شرکت و هم چنین اعضا و شرکا مدارک مورد نیاز را تهیه کرده و به اداره ثبت شرکتها جهت ثبت ارسال نماید .

ثبت تغییرات شرکت سهامی خاص در کرج

بعد از اینکه شرکت سهامی خاص بر اساس قوانین تجارت در کرج ثبت شد مؤسسین آن می توانند طبق موارد ذکر شده در اساسنامه شرکت و ساختار آن اقدام به ثبت تغییرات شرکت سهامی خاص نمایند

پروانه بهره برداری چیست ؟

به مجوزی که به تمامی واحدهای صنعتی دارای جواز تأسیس یا عدم آن، برای مقاصدی من جمله، نصب ماشین آلات خط تولید، فراهم آوری منابع انسانی و همچنین تولید آزمایشی اعطا ‌می‌گردد، پروانه‌ی بهره برداری ‌می‌نامند

ثبت آنلاین شرکت در کرج

مراجعه کنندگان از طریق اینترنت و بدون مراجعه به اداره ثبت شرکت بتوانند مراحل ثبت شرکت را انجام دهند

مراحل ثبت شرکت در کرج

جهت انجام ثبت شرکت در کرج میبایست مراحل آن را مطابق با مقررات ثبت در اداره ثبت شرکتها به انجام رسانید

ثبت تغییرات شرکت در کرج

با توجه به رشد روز افزون موضوعات تجاری و بازرگانی و تغییر و تحولات موجود در بازار ممکن است شرکتها بخواهند یا مجبور شوند تغییراتی در امور یا موضوع شرکت ایجاد نمایند

هزینه ثبت شرکت در کرج

به ثبت رساندن شرکت متضمن هزینه های می باشد و به چندین مورد وابسته می باشد . هرکدام از موارد دارای هزینه های مخصوص به خود می باشند که با توجه به انواع شرکتها این هزینه ها نیز متغیر می باشد

ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در کرج

باید بدانید که هر تغییری در شرکت ملزم به تنظیم صورتجلسه می باشد در غیر اینصورت معتبر نخواهد بود

تفاوت جواز تأسیس و پروانه بهره برداری

سند نشانگر پیش‌بینی ظرفیت و نوع تولید یک محصول را جواز تأسیس گویند که زمان صدور آن پیش از تأسیس یک واحد صنعتی یا تولیدی است؛ اما پروانه‌ی بهره برداری، سند نشانگر نوع و ظرفیت تولید ایجاد شده‌ی یک محصول بوده که زمان صدور آن پس از تأسیس واحد صنعتی و قبل از آغاز تولید می‌باشد.

پروانه بهره برداری وزارت صنایع

به مجوزی پروانه بهره برداری گفته می شود که برای کلیه فعالیت های صنعتی صادر می شود. در صورتی می توان پروانه بهره برداری را کسب کرد که کلیه پیش نیازهای ضروری جهت شروع فعالیت تدارک دیده شده باشد

مشاوره آنی
فرم ارسال نظر و سوال

پاسخ دادن به :

ارسال با تشکر از ارسال نظر . پس از تایید نظر شما درج خواهد شد
در فرم پر شده خطاهایی وجود دارد. لطفا آنها را بررسی کنید.
اعتبارسنجی فرم موفق بود!

جهت مشاوره رایگان کی با شما تماس بگیریم ؟