لوگو سفید ایلیا
خانه ثبت شرکت در کرج
ثبت شرکتهای تخصصی
ثبت شرکت پیمانکاری در کرج ثبت شرکت خدماتی در کرج ثبت شرکت بازرگانی در کرج ثبت شرکت معماری در کرج ثبت شرکت گردشگری در کرج
ثبت شرکت با مسئولیت محدود در کرج ثبت شرکت سهامی خاص در کرج ثبت موسسه در کرج مراحل ثبت شرکت در کرج شرایط ثبت شرکت در کرج مدارک ثبت شرکت در کرج زمان ثبت شرکت در کرج هزینه ثبت شرکت در کرج
ثبت تغییرات شرکت در کرج
ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در کرج ثبت تغییرات شرکت با مسئولیت محدود در کرج ثبت تغییرات شرکت سهامی خاص در کرج ثبت تغییرات موسسه در کرج تغییر آدرس شرکت در کرج ورود و خروج شریک شرکت در کرج نقل و انتقال سهام شرکت در کرج انتخاب اعضا هیئت مدیره افزایش سرمایه شرکت
سایر خدمات
ثبت برند در کرج ثبت علامت تجاری در کرج ثبت طرح صنعتی در کرج ثبت اختراع در کرج تنظیم طرح توجیهی در کرج تشکیل پرونده مالیاتی در کرج اخذ جواز صنایع در کرج اخذ کد اقتصادی در کرج اخذ کارت بازرگانی در کرج رتبه بندی ( اخذ گرید ) در کرج
تماس با ما

ثبت شرکت در قم


ثبت شرکت در قم نیازمند داشتن اطلاعاتی است که در این مقاله برای شما عزیزان شرح دادیم، این مقاله را از دست ندهید که قرار است مطالب مفیدی را در این خصوص مطالعه نمایید.

ثبت شرکت در قم

 اگر روزی کسب و کار موفقی دیدید، به این فکر کنید شخصی زمانی تصمیم شجاعانه ای گرفته است، تأسیس یک شرکت آن هم از ابتدای فعالیت یک مجموعه سبب می شود تا علاوه از برخورداری مزایای ثبت شرکت در قم از ابتدا یک مجموعه قانونمند و منظم داشته باشید، زمانی که کسب و کار شما توسعه می یابد مجموعه شما به عنوان شخصیت حقوقی شناخته می شود که با سایر شرکت ها می تواند قرارداد های همکاری داشته باشد.

مزایای ثبت شرکت در قم

  • بعد از ثبت شرکت، یک مجموعه شخصیت حقوقی پیدا می کند که می تواند در هر زمینه ای جدا از موسسین فعالیت داشته باشد.
  • با ثبت شرکت در قم شما می توانید در هر مزایده و مناقصه ای شرکت کنید.
  • با ثبت شرکت در قم شما می توانید از تسهیلات بانکی که برای شرکت ها در نظر گرفته شدند استفاده کنید و کسب و کارتان را رونق دهید. 
  •   یکی دیگر از امتیاز های ثبت شرکت در قم ایجاد اعتبار است، این اعتبار را اداره ثبت شرکت ها با ثبت شرکت می دهد، بعد از ثبت شرکت ها شماره ثبت و شناسه ملی دریافت می کنند که در سامانه ثبت شرکت ها احراز اعتبار آنها قابل استعلام است.
  • صدور فاکتور رسمی یکی دیگر از فوایدی است که با ثبت شرکت در قم دریافت خواهید کرد.  

مراحل ثبت شرکت در قم

  1. برای ثبت شرکت در قم ابتدا باید به سایت ثبت اسناد و املاک کل کشور مراجعه نمایید در بالای این سایت بر روی تأسیس شرکت کلیک کنید، بعد از آن باید اطلاعات مربوط به حوضه ثبتی شرکت را وارد نمایید، سپس باید اطلاعات مربوط به اسم شرکت، مشخصات اعضاء در شرکت، اوراق و اسناد شرکت، روزنامه کثیرالانتشار شرکت و... مشخص شود و در نهایت با پذیرش ثبت نهایی شماره پیگیری برای ادامه روند ثبت را دنبال کنید.
  2. بعد از طی این مرحله نوبت به مشخص شدن اسم شرکت می باشد اگر از اسامی ارائه شده اسمی تأیید شود که ادامه روند ثبت ادامه پیدا می کند در صورتی که هیچ یک از اسامی ارائه شده پذیرفته نشد باید اسامی جدیدی برای ثبت و تأیید، مجدد ارسال کنید.
  3. در قدم بعد باید تمامی اوراق ثبت شرکت در قم تنظیم و به امضاء همه اعضاء شرکت برسد و حداکثر ظرف یک ماه به اداره ثبت شرکت ها ارسال شود.
  4. با بررسی کارشناس اداره ثبت شرکت ها و صحیح بودن اوراق و اسناد ثبت شرکت روند ثبت شرکت در قم با صدور آگهی ثبت شرکت اتمام میابد.
  5. بعد از تأسیس شرکت باید آگهی تأسیس طی شماره مکانیزه ای که بر روی آگهی تأسیس شرکت قید شده در روزنامه رسمی و کثیرالانتشار منتشر گردد.  

تنظیم اساسنامه برای ثبت شرکت در قم

اساسنامه شرکت یکی از مهم ترین اسناد شرکت می باشد که برای ثبت هر شرکتی باید تنظیم شود، اما چگونه باید اساسنامه تنظیم شود، فراموش نکنید در این سند یکی از مهمترین اسناد ثبت شرکت می باشد که باید حتماً در تنظیم آن دقت نمایید، زیرا تغییر در مفاد اساسنامه بعد از ثبت هم وقت گیر و هزینه زیادی به دنبال دارد، در اساسنامه وظایف هیئت مدیره، وظایف مربوط به مجمع عمومی عادی ، فوق العاده ، عادی به طور فوق العاده شرح داده شده است.

مدارک ثبت شرکت در قم

برای ثبت شرکت در قم ابتدا باید تعیین نمایید قرار است چه نوع شرکتی را به ثبت برسانید، شرکت ها انواع مختلفی دارند که باید برای ثبت شرکت در قم نوع قالب ثبتی مشخص شود، شرکت های قابل ثبت در قم عبارت است از: 1)شرکت تعاونی تولید و مصرف، 2)شرکت با مسئولیت محدود، 3)شرکت سهامی خاص، 4)شرکت سهامی عام، 5)شرکت نسبی، 6) شرکت مختلط سهامی، 7)شرکت مختلط غیر سهامی، 8)شرکت تضامنی.

اما به طور کلی این شرکت ها برای ثبت باید اوراق زیر را تنظیم کنند.

  • تقاضانامه یا اظهار نامه: برای اینکه درخواست ثبت شرکت ارائه شود باید تحت اظهار نامه یا تقاضا نامه تنظیم گردد، در این سند مشخصات و موضوعات مربوط به شرکت وارد می شود و در دو نسخه تنظیم می شود.   
  • اساسنامه: اساسنامه سندی است که در دو نسخه تنظیم می شود و تمام مقررات شکلی و ماهوی شرکت در مواد آن ذکر می شود.
  • شرکت نامه: شرکت نامه نیز سندی است همانند تقاضا نامه تمام اطلاعات مربوط به بین تقاضا نامه و شرکت نامه به یک شکل می باشد که دو نسخه از آن باید تنظیم شود.
  • صورت جلسه: صورت جلسات ثبت شرکت شامل دو نسخه صورت جلسه هیئت مدیره و دو نسخه صورت جلسه مجمع عمومی موسسین می باشد.
  • مدارک شناسایی: کپی شناسنامه و کارت ملی که این مدارک را باید تمام اعضاء شرکت ارائه دهند.
  • وکالت نامه: در صورتی که پرونده ثبت شرکت قم توسط وکیل طی می شود باید وکالت نامه نیز در پرونده ارائه شود.
  • گواهی بانک: برخی شرکت ها که باید بخشی از سرمایه را در حساب شرکت بلوکه کنند باید گواهی سرمایه بلوکه شده را جهت ثبت شرکت قم ارائه دهند.  

چگونگی تأسیس شعبه در قم

شعبه در دو حالت قابل تأسیس می باشد، 1) در زمان تأسیس شرکت؛ که در این صورت علاوه بر اطلاعات شرکت در زمان تأسیس باید اطلاعات شعبه نیز ارسال شود تا مورد بررسی قرار بگیرد و در اساسنامه شرکت ثبت شعبه و مشخصات آن و ساز و کار فعالیت آن وارد می شود، 2)ثبت شعبه بعد از ثبت شرکت: در این مورد ممکن است بعد از مدتی فعالیت با شرکت بخواهید شعباتی را برای شرکت راه اندازی کنید که در این صورت باید مجمع فوق العاده ای تشکیل شود و صورت جلسه ای مبنی بر تأسیس شعبه تنظیم شود و اصلاح ماده اساسنامه نیز در آن ذکر می شود.

هزینه ثبت شرکت در قم

مهم ترین هزینه ها در خصوص ثبت شرکت در قم عبارت است از هزینه ثبت، هزینه روزنامه رسمی، هزینه روزنامه کثیرالانتشار، هزینه های پست و امور متفرقه ثبت، که تمام این هزینه ها برای ثبت شرکت در قم نسبت به هر پرونده که متقاضی ان درخواست متمایزی دارد متفاوت می باشد، اما به طور کلی این هزینه های ثبت صرف اموری که در بالا ذکر شد صرف می گردد. داشتن یک شرکت قطعاً روند پیشرفت یک مجموعه را بیشتر می کند، زیرا همان طور که مطالعه نمودید مزایای ثبت شرکت در قم امتیاز ویژه ای است که شرکت ها با استفاده از این فرصت ها رشد مالی و اقتصادی خوبی خواهند داشت، اما یک شرکت قانونی خوب شرکتی است که مشاور یا کارشناس حقوقی و ثبتی آن را اسناد و اوراق آن را تنظیم نموده باشد و در چهارچوب هاب قانونی بر مبنای اهداف آتی شرکت تعریف شده باشد.

  از همراهی شما عزیزان تا انتهای این مقاله صمیمانه سپاسگزاریم.

ارائه دهنده خدمات جامع ثبتی، حقوقی و اداری
ما در هر زمان کنار شما هستیم.

مجتمع ایلیا با دارا بودن دپارتمان های مجزا و با برخورداری از مشاوران برتر ثبتی و حقوقی درراستای ارائه ی خدمات با اقل هزینه ها و در کوتاه ترین زمان ممکن تلاش می نماید

ثبت شرکت در رشت

مدارک، مراحل، شرایط، هزینه های ثبتی و توضیحات کامل درباره ثبت شرکت در رشت.

ثبت شرکت در ساری

ارائه توضیحاتی به صورت کامل و جامع درباره مدارک، مراحل، شرایط و مزایای ثبت شرکت در ساری

ثبت شرکت در سنندج

مدارک، مراحل، شرایط و هزینه های ثبت شرکت در سنندج

ثبت شرکت در شیراز

شرایط، مراحل، مدارک و هزینه های ثبت شرکت در شیراز

ثبت شرکت در یاسوج

مراحل، مدارک، شرایط و هزینه ثبت شرکت در یاسوج

ثبت شرکت در همدان

مدارک، مراحل، شرایط و هزینه های ثبت شرکت در همدان

ثبت شرکت در گرگان

مدارک، مراحل، شرایط و توضیحات دیگری در خصوص ثبت شرکت در گرگان

ثبت شرکت در اراک

توضیحات کامل درباره مدارک، مراحل، شرایط و هزینه مربوط به ثبت شرکت در اراک

ثبت شرکت در کرمان

مراحل، مدارک، شرایط و نکات مهم درباره ثبت شرکت در کرمان

ثبت شرکت در شهرکرد

مدارک، مراحل، شرایط و هزینه های ثبت شرکت در شهرکرد

مشاوره آنی
فرم ارسال نظر و سوال

پاسخ دادن به :

ارسال با تشکر از ارسال نظر . پس از تایید نظر شما درج خواهد شد
در فرم پر شده خطاهایی وجود دارد. لطفا آنها را بررسی کنید.
اعتبارسنجی فرم موفق بود!

جهت مشاوره رایگان کی با شما تماس بگیریم ؟